Image and video hosting by TinyPic

Era Ojdanić ulazi u Veliki brati All Stars?

Era Ojdanić (61) ponovo će se vratiti pod krov kuće Velikog Brata u Košutnjaku, saznao je „Alo!“. Ovu informaciju indirektno je potvrdio i sam pevač, koji se u prethodnoj sezoni rijaliti šoua proslavio druženjem sa Milićem Vukašinovićem i „stiropolom“.



- Da li znam da je ušao Milić? Pa gledao sam ga celu noć - bio je prvi odgovor koji nam je Era dao povodom ulaska Milića u kuću. Kada smo ga upitali da li će mu se i on pridružiti uskoro, bio je neodređen.
- Ne smem to da vam kažem. Voleo bih da mu pravim društvo. On je tamo izgubljen bez mene. Mi moramo da budemo zajedno - rekao je folker i tako indirektno priznao da će se ipak pridružiti drugu u kući.
- Dođite danas kod mene na ručak, pa ćemo popričati - u poverenju nam je rekao Era, što je i razumljivo, kada se zna da svakog ukućanina obavezuje ugovor o ćutanju sa „Emoušnom“. Pošto je poznat po svom uspehu kod žena, logično se nametnulo pitanje koju će devojku prvu pokušati da osvoji.
- Tijanu Stajšić. Definitivno je najbolja riba u kući, i sve bih dao od sebe da je baš ja tamo smuvam. Napadao bih je svim sredstvima koja posedujem, a dosad mi se nijedna nije otela - zaključio je Ojdanić.
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар