Image and video hosting by TinyPic

Gru i Maca u klinču

Daliboru Andonovu, poznatijem kao Gru, "pukao je film" u kući Velikog Brata i ne može više da trpi Macu!

"Maca je dvolična osoba. On je prvi govorio da ga nervira kad je neko dvoličan, a upravo je on takav. Njegova peckanja i glupe, izlizane fore, ponekad mi dignu pritisak. Nije on bitan u mom životu da bi me izbacio iz takta, ali smeta mi to njegovo ponašanje", rekao je Gru, koga Maca i još neki ukućani zovu “Čupa”.
Iza netrpeljivosti Grua i Mace možda se krije naklonost prema jednoj od najlepših ukućanki - Tijani. Maca je od početka rijaliti-šoua spopadao Tijanu, hvatao je za sve delove tela, a zgodna manekenka se nije baš preterano branila.
Poslednjih dana, Tijana najviše vremena provodi sa Gruom, što ostalim ukućanima, a pre svega Mikiju, Maci i Filipu, naravno, nije promaklo, pa ga stalno “peckaju”.
"Mi smo napolju već predstavljeni kao ljubavnici, možda me žena više i ne čeka kod kuće. Sto puta ponovljena laž postaje istina. To mi smeta", rekao je Gru u razgovoru sa Tijanom i Milićem Vukašinovićem.
Gru i Maca su se u međuvremenu toliko "pokrvili" da dvojica više ne razgovaraju. Gru se čak izdvojio iz muškog društva, a nije hteo ni da spava u muškoj sobi, već u dnevnoj.
Reper ima problem i sa egom Mire Škorić. Pre neko veče sukobili su se oko Tijane. Tačnije, kada je Mira Škorić pred Macom i Kalimerom "oplela" po Tijani, Gru je jedini stao u njenu odbranu i dobacio je folkerki da preteruje i da ima pogrešnu sliku, a ostalima je prebacio što ćute kada slušaju te priče, iako se druže sa Tijanom.
Potom je u ispovedaonici govorio i o Miri Škorić. "Mira ima problem sa egom. Nije ona loša, čak je i ok za druženje, ali mi nije jasno zašto se predstavlja kao zaštitnik Granda u ovoj kući. To je po meni potpuni idiotizam".
Mira Škorić je u toku jedne rasprave sa Mikijem rekla da bi umrla za Sašu Popovića (direktora Grand produkcije)”.
"Ne diraj mi Sašu Popovića! Kad sam bolovala do raka , on je bio jdini uz mene. Za njega bih mogla da umrem", rekla je folkerka, koja inače uvek plane kada neko od ukućana negativno govori o narodnoj muzici ili nekom pevaču. Tako se posvađala i sa Muminom.
Čini se da su neke nominacije već poznate. Situacija u kući se bitno promenila. Miki, izgleda, više nije najnepoželjnija osoba. Ima i drugih kandidata.
(MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар