Image and video hosting by TinyPic

Jelena Zezelj izbacena iz kuce Velikog brata

Novi stanar Kuce Velikog brata: Marijana Micic * Publika iz Srbije, Crne Gore i BiH je rekla svoje: prvi VIP ukucanin koji napusta kucu Velikog brata je Jelena Zezelj!

Bivšoj ukućanki "običnog" VB ni drugi boravak u Kući nije bio srećan - Jelena Žeželj (21) prva je VIP osoba za kojom su se zalupila vrata Kuće na Košutnjaku.
"Ne bih vas više zadržavala", uz osmeh je rekla Jelena, i pozdravila se sa svim ukućanima. Najveću podršku pružio joj je drugi nominovani, Nenad Čanak.
Miki, domaćin i glava Kuće, nominovao je pet ukućana, ali su Mira, Sani i Ivana izbegle nominacije, jer su ih ostali spasili. Ostalo je - "netalentovani" Čanak ili "neiskrena" Žeža.
Jelena je prvi put u Kući bila 35 dana, i tada je izbačena peta po redu.
"Ne mislim da sam postala VIP! Evo, sada sam probila led što se tiče ispadanja. Kada sam ušla u Kuću, nisam mislila da ću prva ispasti, ali kada sam videla ko je samnom nominovan, bilo mi je logično da 'letim'", rekla je Žeža.
Nije je iznenadila Mikijeva nominacija, i rekla je da se od Mikija "ionako sve može očekivati".
"Nisam se osetila prozvanom, njegovo je mišljenje da sam neiskrena", rekla je Žeža, a zatim odgledala snimak u kojem Miki govori kako ona "priča da je ovo sve bezveze, a ustvari voooooli da bude u Velikom Bratu".
"U Kuću sam ušla, kao i svako, najpre zbog nagrade", kratko je svoje motive prokomentarisala Jelena.
Ona je dodala da se u Kući najbolje slagala sa Čankom, Mirom Škorić, Macom, Tijanom, Gruom i Muminom.
"Nisam podnosila Macino ponašanje dok sam ga gledala na televiziji, ali uživo me je oduševio. Prvog dana sam promenila mišljenje o njemu, pokazao se na sitnicama. Kada sam bila prehlađena, pravio mi je 'lekić', bio je tu za mene", pohvalila je Jelena Macu.
Kao ukućanina sa kojim je najteže našla zajednički jezik, navela je Filipa, koji "samo ćuti".
Ona je rekla da "nije bilo razlike" između običnog i VIP boravka u Kući, ali da joj je prvi put ipak bilo zanimljivije.
Moguće je da će se vrata Kuće otvoriti i za nove stanare!
Inače, Jelena je pokazala prilično nepoznavanje domaćeg političkog sveta. Miki i Maca uspeli su da je ubede da je Nenad (lider Lige socijaldemokrata Vojvodine) "radikal koji je ostao uz Šešelja".
Nenad očigledno nije bio zabrinut, pa je juče pitao ostale "kako ide to glasanje", i "da li je sutra". On je ocenio da Jelena nema zašto da brine, jer "publika sigurno više voli nju".
"Ni ne brinem, ja sam sve ovo već prošla, i nominacije, i ispadanje", rekla mu je Žeža.
Čanak joj je galantno uzvratio da je ona "najbolji protivnik kojeg je u životu imao".
U publici su bili i Jelenini roditelji, koji su rekli da njihova ćerka "voli da bude kod kuće", a ima i "razne obaveze", i da bi voleli da ona izađe.
"Meni je Jeca to što jeste. Nema neke razlike u ponašanju, ne doživljavamo je kao poznatu ličnost", rekla je Jelenina mama i dodala da joj je čast što je Žeža nominovana zajedno sa "divnim i pametnim čovekom".
"Čanak je jedini koji govori pametno i gramatički ispravno u Kući", zaključila je ona.
Zanimljivo je da su u publici bili i studenti Operacije trijumf - Vukašin, Ana Bebić, Nikola P, Sajko, Milica i Aleksandar.
Oni su najavili i velike OT koncerte u Centru "Sava", 19. i 20. aprila.
Zadnje iznenadjenje sacuvano je za kraj, kada se ka kuci Velikog brata zaputila i voditelja Marijana Micic!
(MONDO)

Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар