Image and video hosting by TinyPic

Jelena Zezelj posle izlaska iz Kuce Velikog brata

Jelena Žeželj nije bila preterano tužna što je baš ona bila prva izbačena ukućanka u novom serijalu rijaliti-šoua Veliki brat.

"Kako da budem tužna kad su svi tu?", upitala je Jelena voditeljku odmah nakon što je saopšteno da je izgubila, u neravnopravnoj borbi, od protivkandidata Nenada Čanka.
Jelenu su dočekali majka i otac, ali i njeni ukućani iz "običnog" Velikog brata Tanja i Mišel.
Iz Kuće je izašla puna pozitivnih utisaka o zvezdama, za koje je rekla da su pokazali da su sasvim obični, normalni ljudi. Posebno je bila iznenađena Mirom Škorić.
"Imala sam predrasude, i ja o njoj, i ona o meni. Kad sam ušla u kuću i kad sam je videla malo sam se uplašila. Ali, posle nekoliko dana videla sam da je ona žena na svom mestu. I ona je meni rekla da je potpuno promenila mišljenje o meni i da je imala drugačiju sliku kada je videla kako me prikazuju u Velikom bratu", rekla je Jelena na konferenciji za novinare.
O svojoj imenjakinji Karleuši, Jelena Žeželj takođe ima pozitivno mišljenje. "Ona je takva, voli da bude u centru pažnje. Ušla je u kuću kao zvezda i tako je i izašla. To njen stil. Ali, da je ostala duže svi bi videl ii shvatili da je ona jedna dobra osoba", kaže Jelena Žeželj.
Volela bi da glavnu nagradu od 50.000 evra uzmu Mira Škorić, Nenad Čanak ili Maca, koji je za nju glavni favorit. "On je iskren, dobar, pošten...dobro, nije baš pošten voli da vara u igrama i zadacima, ali on je stvarno kompletna ličnost i najviše podiže atmosferu".
O odnosu Mace i Tijane, Jelena kaže da tu nema ništa. "Ma, Maca voli da se zeza, a Tijana ne ume da mu kaže: 'Ajde, bre, beži'. Ne znam šta se prikazuje u dnevnim pregledima, ali tu nema ništa. Volela bih da se tu nešto desi, ali verujte, nema tu ništa".
"Da je Burek ušao u Kuću, udarila bih ga i izašla!"
Od svih ukućana, Jelena se nije najbolje ukapirala sa manekenom Filipom, mada retko ko se sa njim uklopio.
"Za ovih sedam dana izgovarao je samo jednu rečenicu: 'Ko me zove, ko me zove? Mama mi je poluđela!'. I to je sve", ispričala je Jelena Žeželj.
Jedan od upečatljivijih momenata u kući u proteklih nedelju dana bio je kada su Maca i Miki "ložili" Jelenu da je Čanak u stranci Vojislava Šešelja.
"Ne pratim politiku, stvarno, ali nisam shvatila da su me oni zezali. Odmah sam pitala Čanka da li je tačno da je kod Šešelja u stranci", rekla je Jelena, koja inače trenutno radi u jednom beogradskom dnevnom listu ("Pravda") i paralelno studira novinarstvo i Učiteljski fakultet.
Upitana da li bi, posle sklapanja prijateljstva sa Čankom, možda prihvatila da se politički angažuje u njegovoj stranci, Jelena je odgovorila: "Kao prijatelja uvek ću ga podržati, ali politika me ne interesuje. Izlazim na izbore i glasam, ali vam neću reći za koga".
Jelena je bila pozitivno iznenađena ljudima u kući, ali je otkrila i da se plašila da će ugledati Bureka.
"Njega je popularnost potpuno promenila. Slao mi je vulgarne sms poruke...Sebe smatram damom, ali da sam ga videla, udarila bih ga i izašla iz kuće", rekla je Jelena Žeželj.
(tekst i foto: MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар