Image and video hosting by TinyPic

Jelena Karleuša: (Skoro) sve o Velikom bratu!

U prvom intervjuu posle izlaska iz Kuće Velikog brata, Jelena Karleuša je za tabloid "Skandal" ocenjivala sve ukućane, uglavnom negativno, a za Miru Škorić je rekla da se "usrala kad je videla kako ulazi u kuću", a nije propustila ni da "pecne" svoju najveću suparnicu na estradi - Svetlanu Cecu Ražnatović.

Jelena Kaleuša demantuje i da je uzela 5.000 evra za 24 sata provedenih u kući, poručujući: "Dragi moji, taj novac zaradim za pola sata pevanja. Dakle, to su čiste gluposti".
"Meni je delovalo da su se svi ukućani, izuzev Nenada Čanka, usrali od mene. Kada sam ušla u kuću Mira Škorić je zanemela od uzbuđenja, bila je manja od makovog zrna predamnom. Videla je svog idola, videla je osobu koju obožava, kojom je opsednuta. Ja sam tako doživela njen šok. Miru znam u drugom svetlu, ona je vrlo osetljiva i nežna i njeno bahato ponašanje je maska. Ali, smeta mi dvoličnost, boli kada tračare iza leđa", kaže Jelena Karleuša.
I ako je zaista i bilo. Dok je bila u kući, jedino joj se Miki suprostavio. Čim je iz kuće izašla, počeli su da je ogovaraju. Prednjačila je Ivana Škorić.
O njoj Jelena Kaleruša nema lepo mišljenje. "Ćutala je sve vreme, a onda me je napala! Ko je ona? Ona je anonimus i ne znam ko bi voleo da je gleda u Kući. U pravom životu ne bi imala šansu da mi se obrati".
"Ogovaranje je stvar našeg mentaliteta. Dok sede sa mnom, šlihtaju mi se, a kako okrenem leđa, ohrabre se. Mira Škorić nije htela da me imitira, ja sam je naterala. Onda nije mogla da se seti u kom skeču je šta pričala, pa sam je podsećala. Slatko sam se smejala. Imitiranje je najveći oblik laskanja. Mira prelazi granicu, to postaje opsesivno sa njene strane, ali to je meni odličan marketing. Jedva je skupila hrabrost da me imitira", kaže Karleuša.
Ona tvrdi da je za taj jedan dan proveden u kući najzaslužnija za atmosferu. "Među 13 ljudi, jedino sam ja pravila atmosferu i čupala situacije. Svi su se uplašili od mene, bili su stegnuti...".
U Kuću je ušla, kako kaže, da stane na put pričama o njoj, ali i zbog velikog prijateljstva sa vlasnicima Pinka i "Imoušna" (Emotion).
Na pitanje da prokomentariše izjavu Cecine majke da nema tih para za koje bi njena kćerka ušla u Kuću, Karleuša je odgovorila: "Ako je to žena stvarno rekla moj odgovor je: Šta, ne može u Kuću Velikog brata, a može u zatvor, a?".


KARLEUŠIN SKENER
Od svih ukućana, koji su učestvovali u Velikom bratu VIP All Stars, Karleuša je pozitivno govorila o većini ukućana, ali je neke i "nagazila". Inače, fascinirana je lepotom Tijane Stajšić.
Nenad Čanak - "Divan džetlmen, gospodin, vrhunski intelektualac koji može da bude uzor svakom savršenom muškarcu. Imali smo divnu komunikaciju".
Miki - "Pčelar, drvoseča, bez obzira na to što je cinik i što, vređajući, skuplja poene, vrlo je inteligentan i načitan. Svestran, ali mi ne odgovara po mentalitetu. Ima kvaliteta".
Maca - "Pored Nenada Čanka, on je moj favorit. Nikada u životu nisam upoznala duhovitijeg, šarmantnijeg muškarca kome tako brzo radi mozak. Zaslužuje da bude i zvezda i pobednik".
Jelena Žeželj - "Jako me je iznenadila. Fino, nomalno i lepo vaspitano stvorenje. Bez zadnjih namera i pakosti, a opet veoma lepa i seksi. Ne folira se. Takvi mi se ljudi sviđaju".
Ivana Škorić - "Ćutala je sve vreme, a onda me napala. Dosadna je jako! Ko je ona? Anonimus i ne znam ko bi voleo da je gleda u kući. U pravom životu ne bi imala šanse da mi se obrati".
Sani Armani - "Znam je kao ponekad ciničnu osobu, zna da podjebava, ali nema zle namere. U principu je lafica".
Milan Mumin i Mia Borisavljević - "Totalno sam imala pogrešnu predstavu o njima, a u stvari su dva neisfolirana stvoenja. Drago mi je što sam ih upoznala".
Mira Škorić - "Poznajem je kao izuzetno pričljivu, lajavu, duhovitu, vrcavu i punu energije. Iznenadilo me je što je u kući čutljiva i povučena. Jedine zvezdane momente je imala imitirajući mene".
Gru i Filip Kapisoda - "Oni su potpuno neutralni".
Tijana Stajšić - "Toliko je lepa, čini mi se i da nije loša, ali joj nisam čula glas. Odavno nisam videla tako lepu osobu uživo. Nestvarno".
Kalimero - "Ja sam nekog dečka zvala Edin. Ima taj neki, e ako je to Kalimero...Pokazao je zavidno znanje moje karijere i pesama i ja sam ga prihvatila kao svog velikog fana!".

(MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар