Image and video hosting by TinyPic

Jelena Zezelj posle svega: Burek je manijak!

Учесница ријалити шоу-а „Велики Брат", Јелена Жежељ изгубила је у дуелу против Ненада Чанка, лидера ЛСВ, и прва је укућанка која је напустила кућу на Кошутњаку. Она тврди да није разочарана и да је срећна јер није доживела да у кућу уђе и Живан Јанићијевић Бурек. Он јој је слао претеће поруке, у којима ју је вређао.
Izvor: Pravda

- Бурек је манијак. Од кад је постао јавна личност захваљујући „Великом брату" много се променио и убезобразио. Даје себи за право неке ствари, па ми је тако слао некултурне и веома вулгарне поруке. Ја себе сматрам дамом и уопште не желим да имам контакт са таквом особом. Да је он ушао у кућу, ја бих истог тренутка напустила шоу.
Од кога те је било највише страх при уласку у кућу?
- Пре уласка нисам ни знала ко ће бити све у кући. Мало сам се уплашила Мире на почетку због тих предрасуда, али сам схватила да је жена супер.
Који ти је био мотив учешћа?
- У први план сам ставила награду, а не популарност. Многи мисле да сам ушла у кућу ради славе, али то није истина. Једино ме занимао новац.
Да ли си очекивала да ћеш прве недеље испасти?
- Знала сам да ћу испасти због јаке конкуренције. Припремила сам се на то. Нисам разочарана. Већина је ту наравно ушла ради победе, па и ја.
Ко је у кући искључиво због новца?
- Како ко. Мислим да је ту због новца највише Мики. Он ми је јако чудан, стварно нема шта да се каже за њега, нити сам пуно размишљала о њему.
Он те је номиновао као најнеискренију, шта мислиш зашто?
- Нисам се пронашла у његовој номинацији. Немам коментар, ако ме је тако доживео, то је његова ствар.
Кога би издвојила као фаворите од укућана?
- Највише ми се допала Мира Шкорић, која је сјајна жена, шта мисли то и каже. Такође Тијана која је супер девојка, са њом сам се лепо уклопила, као и Маца за кога бих могла рећи да је позитиван лудак. Милан Мумин је исто супер, права добрица. Гру такође. Имала сам више фаворита.
Откуд то да ти се допала Мира Шкорић, нисте биле баш пуно блиске?
- Мира и ја смо изградиле однос тек четврти, пети дан. До тад су постојале предрасуде, како са моје тако и са њене стране. Мислим да је једна сасвим нормална и искрена жена.
Кога би избацила из куће?
- Није ми се допао Филип, са њим нисам пуно причала. Прво бих избацила њега из куће. Није ми нимало био занимљив. Мислим да се није најбоље уклопио. Стално је понављао једну исту реченицу: „Мама ми полуђе" (смех). Можда бих исто Калимера номиновала. Њега не могу никако да проценим. Потпуно је неприметан. Углавном је трчкарао око Мире Шкорић, пошто је њен велики фан.
Какав ти је утисак оставила Јелена Карлеуша?
- Јелена воли да буде у центру пажње и лепо јој то стоји. Она је ушла у кућу као звезда и тако из ње изашла. За време боравка у кући је показала да је нормална особа, фина и добра. Има маску, али наравно тако и треба у свету шоу бизниса.
Да ли је на помолу љубав између Тијане и Маце?
- Између њих двоје нема ничега. Тијана је фина девојка и можда у неким моментима не зна да га одбије, па испадне тако да се нешто дешава међу њима. Обоје су ми супер и мени би било драго да се деси нешто више између њих двоје, мада не верујем.
Да ли би се учланила у Чанкову странку?
- Као друга бих га подржала, али се не бих учланила у његову странку из разлога што ме политика не интересује. Не бих се бавила политиком.
Укућани су те наговорили да питаш Чанка да ли је припадао радикалима, да ли стварно ниси знала да он није у тој политичкој странци?
- Нису ме укућани наговорили, једноставно нисам била упућена и питала сам га јер ме интересовало. Није срамота не знати.
Да ли мислиш да улазак политичара у кућу „Великог брата" има сврху и смисао?
- И политичари су људи. Човек је све обављао нормално, кувао, јео, спавао, чак и хркао пред камерама. Обично људско биће као и сви ми.
Шта мислиш да ли ће бити ривалства између Маце и Микија?
- И ако буде, Маца је много јачи. Искрен је и добар, комплетна личност за разлику од Микија.
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар