Image and video hosting by TinyPic

Mira Škorić napala Mikija

Mira Škorić i Miki Đuričić su se ponovo posvađali. Razlog za to bio je razgovor Mumina i poznatog pčelara tokom koga su konstatovali da će najverovatnije da ih nominuju Mira i Sani. Sani je čula njihov razgovor i to prenela Miri, koja je osula paljbu po Mikiju.
- Mene u usta ne uzimaj! Što dalje od mene! Ti si za mene magla. Ja imam svoje dostojanstvo i neke stvari ne dozvoljavam. Ne obraćaj mi se, to je najbolje i najsigurnije za tebe i tvoju glavu - uzvikivala je pevačica, a Miki je samo odgovorio: „Pretiš mi? Evo, umro sam od straha”.
I dok su Sani i Mira u ispovedaonici ogovarale Mumina i Mikija, njih dvojica su u muškoj sobi konstatovali da će sigurno sada biti nominovani ako se ne udruže sa nekim. Mikija, inače, skoro svi ukućani izbegavaju i mrko gledaju, a zašto se samo Mumin druži sa Mikijem, objasnio nam je Nenad Čanak.
- Meni je Mikija mnogo žao. Svi su ga odbacili. Mumin je do te mere neiskvaren, bez ikakvih zadnjih misli i onda svakoga ko se njemu učini da je tužan kupi ga kao što deca skupljaju mačiće po ulici. Pošto niko sa Mikijem ne komunicira, on ga je uzeo pod svoje - kaže Čanak.
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар