Image and video hosting by TinyPic

Nenad Čanak po izlasku iz Velikog brata

Prvi političar koji je ušao u kuću „Velikog brata”, Nenad Čanak, predsednik LSV, prekjuče je zbog obaveza u Skupštini napustio poznatu kuću u Košutnjaku. Iako je u početku bilo planirano da se Čanak po završetku sednice vrati u kuću, političar to nije učinio, a organizatori rialiti emisije su nastavili pregovore za njegov povratak među ukućane. Čanak je dobio ponudu da 24 sata nakon izlaska dobro razmisli da li želi da se vrati i ponovo postane stanar.
Izvor: Blic

Upravo zbog pitanja koje je do daljeg ostalo otvoreno, Čanak još uvek nije okarakterisan kao bivši stanar i na zvaničnom sajtu emisije se vodi kao da je u kući. Ekipa „Blica” je po Čankovom izlasku iz kuće provela dan sa njim, u poslaničkom klubu LSV u Skupštini, i Čanak nam je tada otkrio svoje utiske iz desetodnevnog boravka u „Velikom bratu”. Na pitanje da li bi želeo da se vrati, političar je, u svom stilu, dao diplomatski odgovor…
- Pa znate kako. Najgore je prošlo… U smislu prilagođavanja i nepoznatog. Kada postane rutina, onda stvarno ništa nije problem. Koliko odmara tišina, a odmara verujte mi, toliko počnete da shvatate ko su ljudi koji vas okružuju, a ti ljudi nisu savršeni. Uz raznorazne sitnice, neprikladne uslove za život, postoji i sistem nominacija kojim se bude niske strasti i to je ono što je ružno u ovome - rekao je zagonetno Čanak ostavljajući to pitanje otvoreno.
Narodni poslanik je u intervjuu za „Blic” otkrio da u kuću nije ušao da se bori, te se može naslutiti da, i ako odluči da se vrati, to neće biti zbog takmičenja.
- Ušao sam da kažem šta imam i da to stigne do onih do kojih sam hteo da stigne. Nisam ušao da se borim za nagradu. Sve u svemu, kako god dalje bilo, ja sam uradio ono što sam hteo. Kao što se sve menja, i mi se moramo menjati da nas ne bi promenili. Nikada ne bih preporučio nekome da na ovaj način postiže popularnost ili da zarađuje novac jer je to sigurna propast. To su moja iskustva, a da će ovakav šou postojati i da će biti gledan, to je sasvim sigurno - kaže Čanak i otkriva da bi, prema njegovom mišljenju, ovaj šou imao smisla samo ako bi u kuću ušli političari.
- Ne bi bilo loše da pred izbore svi političari koji se kandiduju lepo uđu u kuću i tamo provedu mesec dana… Ajd, ne mora mesec dana, ali dve nedelje. Daleko više možete zaključiti po onome što im je izletelo ili po tome (moj primer) kako hrču, nego po tome šta oni govore u predizbornim kampanjama. I zato ja sam na to spreman i ovim putem bacam rukavicu svakome ko misli da može, spreman sam da se okušamo. Taj tip rialitija bi u toj varijanti i imao neki smisao - ispričao je Čanak.
- Od toga šta misli neki Miki ili mala Jelena apsolutno se ništa promeniti neće. A od toga šta misle ljudi koji obavljaju vrhovne državne funkcije, zavisi mnogo. Pa, ajde onda da ih prikažemo onakvima kakvi stvarno jesu, a ne ovakvima kakvi bi oni sebe da prikažu - nastavlja Čanak koji smatra da su neke kolege sada ljute na njega.
- Mislim da se jedan broj mojih kolega koji se bave politikom naljutio na mene. Demistifikacijom sebe samog, demistifikovao sam i našu profesiju. I zato me ne vole. Ne vole me na način na koji mađioničar ne voli svog kolegu koji odaje trikove. Ipak, mene uopšte ne interesuje da čuvam trikove, naročito kada su zloupotrebljivani kao u ovoj zemlji - zaključuje Nenad Čanak.
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Анониман21. март 2009. 14:19

    Covek sa njegovim politickim ubedjenjima moze da se slaze i ne slaze, ali mora da ga ceni - jaka osoba, dosledna, sigurna u sebe i covekoljubac.

    ОдговориИзбриши