Image and video hosting by TinyPic

Kalimero izbacen iz Kuce Velikog brata

Kalimero, imitator iz BiH i čovek koji je predstavljen kao zabavljač, mada to u kući nije pokazao, peti je ukućanin koji je izbačen iz rijaliti-šoua Veliki Brat.

Uspeo je da pobedi Milića Vukašinovića u prethodnim nominacijama, ali je sada izgubio od Grua i Tijane, mada je govorio i ponavljao da želi da izađe iz kuće. Kalimero je, dakle, poslednji izbačeni ukućanin i nije uspeo da dočeka polufinale i finale.
Od sada, gledaoci glasaju za svog favorita koga bi voleli da vide sa osvojenih 50.000 evra. U nedelju je polufinale, a u ponedeljak veliko finale.
"Napokon!", rekao je Kalimero ili Edin Aladžuz kada je izašao iz kuće u Košutnjaku.
"Mislio sam da ću biti u kući najviše sedam do 15 dana, ali kada sam video da me ne nominuju, iznenadio sam se. Novac mi nije bio primaran da uđem u kuću, već sam želeo da se približim tržištu u Srbiji i Crnoj Gori", rekao je Kalimero.
Od Kalimerovog "talenta" za zabavljanje nismo videli mnogo u kući. Dramio je na neke ukućane da su lenji, manekenku Tijanu je zbog toga čak nazvao "kuravom", najviše se družio sa nervoznom Mirom Škorić.
Upitan zašto se toliko štedeo u kući, ako je već zabavljač, Kalimero je odgovorio da je "upravo završio novi album", ali da nije predstavio nijednu pesmu, jer za to "ima vremena".
Uveren je da je sebi otvorio neka vrata na srpskoj estradi.
Za razliku od gledalaca, Kalimero smatra da se nije samo družio sa ženama. "A šta je trebalo, da se družim sa Gruom, Mikijem...? Bile su mi malo dosadne sve te priče, i sa jedne i sa druge strane. Sa Mirom Škorić se najduže znam i sa njom sam se najviše i družio".
Na opasku Mikija da će biti potreban "kran da Kalimera izvade iz dupeta Mire Škorić", Kalimero kaže da ga je to "malo iznerviralo", ali da ne ga ne pogađaju mnogo izjave Mikija, jer je on takav-kakav je.
"Nemam potrebe da se uvlačim Miri Škorić", poručio je Kalimero.
Na izjavu Jelene Karleuše, koja je po izlasku rekla da je Edin njen fan, Kalimero se nasmejao, tražio aplauz od publike za JK i dodao: "Poštujem to što ona radi, ali nisam njen fan, nemam nijedan njen CD u kući. Možda jednog dana postanem...".
Inače, njegov favorit za pobedu je Gru. "Voleo bih da on pobedi. On je moj favorit 100 odsto, ne glumi, ne folira se, ponaša se normalno", kaže Kalimero.
U publici u Košutnjaku bila je i supruga Dalibora Andonova-Grua, Danica Prvulović, koja je "po hiljaditi put" rekla da ne veruje da se njen muž zaljubio u Tijanu.
"Spokojna sam i mirna kad gledam Velikog Brata. Ne bih volela da Gru sada izađe, neka se bori do kraja", rekla je Danica i složila se mišljenjem svog supruga da je Maca "loš čovek".
(MONDO)

Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар