Image and video hosting by TinyPic

Karleuša se vraća u kuću Velikog Brata na jedan dan!?

Jelena Karleuša vraća se u kuću Velikog Brata!? Beogradska čaršija šuška da bi popularna pevačica mogla da uđe u kuću u nedelju i tako ponovo u njoj provede 24 sata, kao što je to bio slučaj na početku serijala VIP VB All Stars.

Na njenom sajtu piše da ona u subotu ima koncert u Švajcarskoj, ali je na svojoj Facebook stranici napisala da se "u nedelju ponovo vraća kod Velikog bate". Veliki Brat završava se u ponedeljak, a u nedelju je polufinale.
Nije isključeno da su se čelnici produkcijske kuće "Imoušn" (Emotion) odlučili na ovaj korak kako bi ponovo zabeležili veliku gledanost, koju su imali i prvog dana kada su u kući bili i Nenad Čanak, i Jelena Karleuša, između ostalih.
Ako se to dogodi treba gledati reakciju Mire Škorić, koja je tokom mesec dana rijaliti-šoua gotovo svakodnevno imitirala Jelenu Karleušu.
Kada je posle 24 časa izašla iz kuće Karleuša je u jednom intervjuu izjavila da je Mira Škorić opsednuta likom i delom Jelene Karleuše.
"Mira Škorić nije htela da me imitira, ja sam je naterala. Onda nije mogla da se seti u kom skeču je šta pričala, pa sam je podsećala. Slatko sam se smejala. Imitiranje je najveći oblik laskanja. Mira prelazi granicu, to postaje opsesivno sa njene strane, ali to je meni odličan marketing. Jedva je skupila hrabrost da me imitira", rekla je Karleuša.
(MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар