Image and video hosting by TinyPic

Seka Aleksić: Zvali su me nekoliko puta, odbila sam!

Folk zvezda Seka Aleksić potvrdila je da je u više navrata dobila ponudu da uđe u kuću „Velikog brata", ali da se ipak neće priključiti VIP ekipi na Košutnjaku.

- Spremam se za useljenje u svoju novu kuću, a poziv za ulazak u kuću „Velikog brata" sam odbila. Moj PR tim jeste pregovarao sa organizatorima, ali nije bilo nikakvih konkretnih dogovora. Pregovori su počeli još početkom februara, a organizatori su s ponudama nastavili da se javljaju i kasnije. Svako od ukućana ima svoje motive zbog čega je ušao u kuću i ja ih sve poštujem, ali ja nemam motiv. Inače, moj favorit u ovoj sezoni je Mira Škorić - rekla je Seka za Press.
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар