Image and video hosting by TinyPic

Tijana Stajšić: Maca me je razocarao

Bez obzira na sve, Tijana poručuje da je kuću u Košutnjaku napustila s osmehom na licu, bez ukusa gorčine i da nema čega da se stidi.

Ceo tekst procitajte na: U poverenju

- Utisci su izuzetni, možda sam na momente bila u krizi, ali nemam nijednu zamerku - kaže Tijana. - U kući sam bila vedra, nasmejana i raspoložena, kao što inače i jesam. Ja sam osoba avanturističkog duha i zato sam i prihvatila učešće u ovom šouu. Nisam se nadala da će mi biti tako dobro. Uživala sam, zaista.* Kako komentarišete „druženje“ s Macom?
- Teško je to opisati, jer su bile čudne okolnosti. U tako malom prostoru osuđeni ste jedni na druge, a svako se trudi da pronađe osobu koja mu najviše odgovara. Pošto sam izuzetno vedre prirode, tražila sam nekog sličnog sebi. Samo pored takvih osoba moja energija i duhovitost mogu da dođu do izražaja. Istina je da Maca u nekim stvarima ume da pretera i da me je malo razočarao, ali, s druge strane, pružio mi je lepe trenutke u kući.
* Da li vas je povredilo to što je o vama pričao iza leđa?
- Nisam povređena, jer sam jaka osoba. Čak ne mogu reći da sam se zaljubila u Macu, jer nisam zaljubljive prirode, ali ne mogu da sakrijem da su neke emocije, ipak, postojale. Sve se videlo, tako da to niti mogu, niti želim da negiram.
* Šta vam je rekla mama, da li je bilo kritika na račun vašeg ponašanja u kući?
- Da se ne lažemo, bilo je kritika. Rekla mi je da sam naivno postupila, odnosno da sam previše dopustila Maci. Ispostavilo se da je bila u pravu, iako nisam mislila da je to baš tako izgledalo. Ali se ni zbog čega ne kajem se, jer čovek uči na greškama.
* Da li se Gru, zaista, zaljubio u vas ili su to samo Macine pretpostavke?
- Nije se zaljubio. Gru je sjajan momak i oduševio me je, jer sa njim možete o svemu da razgovarate. Čovek je oženjen i gledam ga samo kao prijatelja, baš kao i on mene.
* Da li mislite da ste učešćem u „Velikom Bratu“ više dobili ili izgubili?
- Mislim da će učešće u ovom rijaliti šouu pozitivno uticati na moju karijeru. Moji planovi su da se i dalje bavim manekenstvom, jer je to posao koji volim. Da ostanem pozitivna i nasmejana, jer sitnice ne mogu da me izbace iz takta, bez obzira na to što sam mnogo emotivna.
Izvor: Vecernje novosti
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 коментара:

  1. Ne bih da preterujem u našem narodu postoji jedna izreka koja kaže: "Ko o čemu kurva o poštenju..."
    Iskeno lepa devojka koja na žalost nema ni trunke dostojanstva. Tako da kvari utisak koji ostavlja kao pojava.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9. мај 2009. 21:06

    ahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

    ОдговориИзбриши