Image and video hosting by TinyPic

Miki Đuričić posle pobede u Velikom bratu

Posle tri duge godine, koliko se Miki Đuričić borio sa Velikim bratom, najzad mu je pošlo za rukom da u poznatoj kući na Košutnjaku ostane do kraja i pobedi. Miki, pčelar iz Kupinova, dobrodušan i iskren ali često na svoju štetu, uspeo je da pobedi četrnaest VIP ličnosti i osvoji 50.000 evra.

Nakon što je ostvario svoj cilj i prešao trnovit put, Miki za „Blic” otkriva da trenutno želi samo jedno - da nestane sa lica zemlje…
Kako ćeš da potrošiš 50.000 evra?
- Razmišljao sam… Već deset puta sam ja te pare u glavi trošio. Ne znam ni sam šta ću. Verovatno ću se posle dve godine vratiti u Kupinovo, a nastaviću da radim na salašu i to je to… Otkud znam.
A dugovi?
- Ma, ima tu svega. U suštini, treba da zakrpim neke rupe.
Da li ćeš se truditi da ne potrošiš pare uzaludno?
- Ma, i da ih potrošim tako. Kako bude, biće…
Kada si pobedio izgledao si pomalo tužno i snuždeno, zašto?
- Pa, znam… Meni je to drago, ja jesam pobednik i sve to… Ali ja sam ušao u sve to da bih izašao iz svega toga. A vidi sada ovo, vi me intervjuišete, slikate, moram da gostujem u emisijama… Ja sam ušao da bih zapalio iz tih priča. Znam da sam pobednik i da će ljudi sada da me zapitkuju, ali ne živim ja od javnosti. Ja sam, bre, kuvar i boli me uvo za sve.
Da li ćeš ući u političke vode?
- To je samo provokacija. Ja sam se politikom ranije bavio, tokom devedesetih. Možda bih sada samo radi sprdnje, kao Marijan Rističević, kako bih se posrao po svima i to je to. Političari se sprdaju sa narodom i želja mi je da izađem pred skupštinsku govornicu i kažem u ime naroda: „J.… vas u u… sve”. Eto, to mi je želja. Kada bih imao mandat četiri godine, izlazio bih svake nedelje pred govornicu i samo pričao: „J.… vas sve”. Stranka bi se zvala Stranka običnih građana.

Blic
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар