Image and video hosting by TinyPic

Milić Vukašinović: Moj izlazak je namešten!

NEOČEKIVANO, bar za većinu gledalaca rijaliti šoua "VIP Veliki Brat", iz kuće u Košutnjaku je izbačen Milić Vukašinović. Doktor za rokenrol, smatra da je nepravilnosti na relaciji Veliki Brat - Milić Vukašinović bilo i pre početka emitovanja serijala, što je, na kraju, rezultiralo njegovim izlaskom iz kuće.
Izvor: Vecernje novosti

- U kuću je trebalo da uđem kad su svi ušli, 9. marta, na svoj 59. rođendan - kaže Vukašinović za Vecernje novosti. - Potpisao sam ugovor, išao na preglede, snimili su moju video-prezentaciju za ulazak, ali dva dana pred karantin niko se nije javljao. Kažem ženi da zovne i vidi šta je. Prvo nisu hteli da se jave, pa su isključivali telefone, da bi na kraju neki potrčko rekao da ja ne ulazim u kuću. Sutradan saznam da je Čanak ušao u kuću i da mi očigledno zbog njega nisu dali da uđem. Onda su me zvali pred ključno izbacivanje kada je trebalo da uđe novi ukućanin i pitali me da li sam za to. Rekao sam tom čoveku koji se preziva Miljuš i kao jedan je od vlasnika "Emoušna", da me isplati za onih 15 dana koje nisam proveo u kući isključivo njihovom greškom. Nije hteo, pa su naknadno pristali na moje uslove, ali su se cenkali kao na pijaci. Ja sam sada izašao jer mi se taj isti Miljuš sveti što sam tražio pare. To je jedna stvar, a druga je što su me zvali da uđem da bih spasao nešto što je trebalo da se ugasi, jer u normalnim državama se gasi rijaliti šou kada rejting padne tako nisko i kad je neko toliko degutantno dosadan. Uspostavio sam neku harmoniju među ukućanima, čak sam uspeo da u priču uključim i onog idiota koji se preziva Đuričić. Vrlo je ličilo na prethodni VIP serijal, ali sam uvideo da je to "Maca i idioti" šou koji nema veze sa "Velikim Bratom". Strašno je bilo kako je tek sujeta bila pogođena Maci. Ali, on radi u "Emoušnu" i ubeđen sam da su mu dali odrešene ruke da radi šta hoće.
* Da li je moguće da su gledaoci glasali baš za vaše ispadanje?
- Sad se "Emoušn" vadi na neke glasove i glasanje. Alo, sve u vezi glasova smo videli, cela nacija je na "Beoviziji" videla kako to izgleda. Što Ana Nikolić nije ušla u finale? Jer su pravili presek na pet minuta, a na deset minuta presek je bio taj da je ušla u finale. Nije ni trebalo da budem nominovan, sve je namešteno da me izbace. Kad dođe do glasanja lako je namestiti. Pravi se presek, pa kad vide da je presek dobar za ispadanje oni kažu: "Evo ga, ispao Milić". Kako? A oni prikažu taj presek, isto kao na "Beoviziji".
* Možda ste nervirali ostale ukućane?
- Ama u neku ruku sam sebe izbacio kada sam nominovao onog džukelu Mikija. Ja sam s tim čovekom postigao
normalan odnos, uključio ga u društvo, ali on nema konzistentnu svest. Kažu, inteligentan je. Neee, kvaran je kao kvaran zub. Meni je žena jutros do pet pričala šta su onaj debeli krmak Maca i taj idiot meni govorili iza leđa. Po cenu ispadanja rekao sam da glasačka mašinerija koja glasa za idiota ni slučajno ne glasa za mene, jer mi ti glasovi ne trebaju. Ja sam predstavnik Beograda i civilizacije, a ko voli ono drugo - bujrum.
* Maca nije uspeo da vam parira, bar što se humora tiče?
- Nikako ne može da mi parira. Kad sam ja u kući svi su u mojoj senci, Maca pogotovo. Gledao sam sebe posle prethodnog VIP-a i bio preneražen svojim prostotama. Ali ja se korigujem, a on je nastavio sa tim bljuvotinama iako su dame oko nas bile zgranute. Zato sam mu rekao: "Alo, muškarčino, ako damama nešto smeta, onda džentlmen ispravi to da ne smeta, jer su nama vazda dame uzor i smisao života".

TUŽNI ZBOG MILIĆA
UKUĆANI "Velikog Brata" još ne mogu da se oporave od šoka koji je usledio po saznanju da je Milić Vukašinović četvrti učesnik ovog rijaliti šoua koji je izbačen iz popularne kuće u Košutnjaku. Njegovo izbacivanje najviše je pogodilo Miru Škorić, koja se sa ostalim ukućanima, u ponedeljak do kasno u noć, prisećala dogodovština koje su proživeli sa doktorom za rokenrol.
"Veseo, sada bi sedeo na omiljenoj fotelji i govorio: 'Užas!'. Koliko je kuća prazna bez njega", rekla je poznata folkerka.
Evociranje uspomena na Milića prekinuo je Kalimero, koji je dva sata po ponoći ispržio uštipke za svoju najbolju drugaricu Miru, Filipa i Grua. I dok su se oni sladili uštipcima, Maca je povraćao u kupatilu.
"To mu je sigurno od tvoje ribe", rekao je Kalimero Miri, koja je za ručak spremala specijalitet od ribe.
"Ma, nije, brate, svi smo je jeli", odgovorila mu je folkerka.
Četvrta nedelja u kući "Velikog Brata" otpočela je sa podočnjacima kod gotovo svih ukućana koji iz dana u dan imaju poteškoća sa ustajanjem. Naravno, glavna tema ragovora bilo je neočekivano izbacivanje Milića. Njegovi drugari, Mira, Filip, Ivana i Kalimero, nikako ne mogu da se pomire sa činjenicom da je publika izbacila najboljeg među njima. Ukućane ponovo počinje da hvata panika jer su ostali bez cigarete, pa razmatraju načine na koje bi mogli da dođu do njih.
Iako je Gruova žena Danica izjavila da njen suprug ne voli da obavlja kućne poslove i da mu ne bi dozvolila i da hoće, poznati reper u utorak je dokazao da zna da bude izuzetno vredan. Zasukao je rukave i usisao i počistio celu kuću. (M.A.)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар