Image and video hosting by TinyPic

Sučeljeni Milić, Maca i Miki!

Uzbudljivo je bilo u utorak uveče u Košutnjaku! U studiju Velikog Brata sučeljeni Milić Vukašinović i Maca i Miki, koji su izašli iz kuće, kako bi odgovorili na optužbe dojučerašnjeg sustanara.

Milić Vukašinović, poslednji izbačeni učesnik rijaliti-šoua, i dalje je besan što više nije u Kući, koja mu je toliko prirasla za srce i čvrsto veruje da ga nije izbacila publika, već neko iz produkcije "Emotion", jer ne želi da ga vidi na mestu pobednika.
Optužuje Macu da je "prodao obraz za 50.000 evra", a Mikija naziva "bravom". Maca mu odgovorio da ga nije video kao protivnika, a Miki uzvratio: "Sve priznajem!".
"Ovo je Macin šou! On je zaposlen u 'Emotionu', vodio je Operaciju trijumf, uvodio je ukućane u VB VIP All Stars. A kada mi je moja Nina ispričala šta je govorio o meni iza leđa u muškoj sobi, ma...! A Miki je brav! Nekad ima blistave momente, a nekad potpuno idiotske, a samo idiot može da dozvoli da idiotski momenti prevladaju", rekao je Milić u studiju.
A onda je Veliki Brat, kojeg je ovo veče "glumila" voditeljka Pinka Tatjana Vojtehovski, pozvao Macu i Mikija da dođu u studio i u živom prenosu uzvrate Miliću na prozivke i uvrede.
"Nina mi je ispričala šta si mi radio iza leđa, kako si huškao Tijanu da me kao loži...Da li je moguće da za 50.000 evra prodaješ obraz!? Da je tri miliona evra u pitanu, pa u redu, ali za ovaj sitniš...! Tako bi i rođeno dete prodao", poručio je Milić Maci.
Maca ga je mirno saslušao, ali se videlo da u njemu ključa, pogotovo kada je Milić pomenuo njegovog sina.
"Ne sećam se da sam o tebi loše govorio. Ne znam zašto misliš da sam imao toliku averziju prema tebi, a kada si ušao u kuću meni je bilo drago i prihvatio sam te jer si mi bio neka vrsta zamene za Peđu d'Boja sa kojim sam bio u prvom šou. Ne znam da sam te uvredio, nisam te ni nominovao, i bio sam zetečen kada si izašao. Ta moja sitna spletkarenja, to sa Tijanom, bila su benigna. Ali, nemoj da mi pominješ dete, ne pominji mi Lava, jer to nije benigno!".
Maca mu je rekao i da ne pominje cifre i podsetio da su ga "svi pljuvali i prošlom Velikom Bratu kada je učestvovao", iako on to nije radio.
Na Milićeve "epitete" da je "brav" i "ljigav", Miki je dočekao komentarom: "Sve priznajem! Jesam ljigav. Kada budem izašao iz kuće planiram da se preselim u Ljig".
Miki, koji je sve vreme na glavi imao šešir koji mu je poklonio upravo Milić, u jednom trenutku je glasno upitao: "A zašto je moj honorar duplo manji, nego ostalih učesnika?", ali odgovor na to pitanje nismo saznali. Umesto toga, čuli smo Milića, koji mu je dobacio: "A što si pristao?".
"Ne volim muškarce koji nemaju muda! Mogli ste sve da mi kažete u lice", rekao je Milić Mikiju i Maci.
U studiju su sve vreme bili i nekadašnji ukućani Sani Armani i Milan Mumin, koji su se dobro zabavljali, slušajući ovu prepirku.
Privremeni Veliki Brat Tanja Vojtehovski dala je svoju dijagnozu sukoba Milića i Mace. "Maci je najteže pao ulazak Milića u kuću i on se potpuno smrzao. Verovatno je pomislio da će mu se desiti ono najgore, kao prošli put, kada je stigao do finala i izgubio od Đanija".
(MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар