Image and video hosting by TinyPic

Miora Skoric preti Mikiju

U kući „Velikog brata" postaje sve opasnije, a živci ukućana sve su tanji. Jedno od najtežih pravila prekršila je Mira Škorić, koja je u naletu besa Mikiju Đuričiću u više navrata fizički pretila, a najgoru pretnju - da će pčelar iz Kupinova „završiti u gepeku", organizatori ovog šoua nisu kaznili.

Sukob Mire i Mikija datira skoro od samog početka, a kulminirao je nakon što se Đuričić sukobio s Milićem Vukašinovićem. Dvoje pevača u više navrata govorili su o Mikiju uvredljive stvari, a u jednom trenutku pevačica mu je direktno pripretila da može da bude nađen u gepeku ako nastavi da je nervira.
- Dala sam mu cigarete, a on me posle sat vremena pljuje. Ne bi, bre, mogao da sedi sa mnom nigde, a ne da budemo zajedno u kući. Ja sam institucija, bre, imam ime i prezime - opravdala je folkerka svoju ljutnju, dok je Miki u ispovedaonici objasnio da se oseća nesigurno jer neprestano trpi uvrede i pretnje.
- Nisam tu ženu uzeo u usta. Poslednja dva dana sklanjam se od ljudi, separatisao sam se, ali stalno me napadaju, nazivaju me raznim imenima. Ne znam šta je toj ženi - žalio se Miki Velikom bratu, zatraživši da organizatori Miru kazne zbog pretnji.


Maca: Hoću da izađem, dosta mi je kretena i jajara!
Kontroverzni glumac Dragan Marinković Maca upao je u krizu zbog nedostatka cigareta, pa je pred svoje poslodavce iz „Emoušna" izneo ultimatum: „Dajte mi cigarete ili izlazim!"
- Ne želim da robujem ovde - rekao je Maca u ispovedaonici, i dodao: - Došao sam da zatražim cigarete. Ako ne bude bilo cigareta, ja bih napustio kuću. Nemam živaca da se maltretiram, dosta mi je ovih kretena, poltrona, jajara!
Veliki brat saopštio je Maci da cigarete neće dobiti, već da ih može naručiti u okviru kućnog budžeta, a to je dodatno razgoropadilo ovog Sarajliju, koji po pravilu šoua ne može da napusti kuću u roku od 24 sata od trenutka svoje odluke.
Press
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар