Image and video hosting by TinyPic

Sani Armani izbacena iz Kuce Velikog brata

Šok za šokom pogađao je u utorak uveče ukućane Velikog Brata, ali je najveći bio kada je saopšteno da je treći izbačeni ukućanin, voditeljka Sani Armani.

"Ja sam se tek sad navikla na boravak u kući, sad bih mogla još mesec dana", rekla je po izbacivanju uvek nasmejana Sani Armani, koja smatra da je učešćem u rijaliti-šou bar malo popravila lošu sliku o sebi koja vlada u javnosti, a ni sama ne zna razlog zbog čega.
"Ne znam šta je to još gore što bi moglo da se napiše o meni što već nije", dodala je 29-godišnja Sandra Drašković, kojoj je umetničko ime Sani Armani.
Kada su saopšteni rezultati iznenadnih nominacija i glasanja da ona izlazi iz kuće, njene drugarice - Mira Škorić, Ivana Škorić i Mia su se zgranule.
Ženska soba spala je na četiri stanarke, od kojih je jednoj bolje (Tijani) da spava sa muškarcima, jer je ostale cimerke baš i ne gotive.
Posle Jelene Karleuše (izašla posle 24 sata), Jelene Žeželj (prva izbačena ukućanka), Sani Armani je treća ukućanka koja je napustila Kuću i ujedno peta od početka rijaliti-šoua (izašao i Nenad Čanak, a pre nje izbačen Mumin).
Dok se Sani Sani Armani oblačila i spremala stvari, Miki je pokušao da sazna da li se njihov odnos bar malo poboljšao.
Uz zvuke hita grupe ABBA "Money, money", Sani je izašla iz kuće, a ukućanima je na vratima poručila: "Ćao, aj nemoj da se svađate".
"I kad sam nominovala govorila sam da je najvažnije da u kući budeš odan ukućanima, a ne Velikom Bratu", rekla je po izlasku.
Ona i Miki su imali žestokih sukoba u kući, pogotovo kad je on dobio priliku da jedini nominuje. Nazivala ga je "džiberom" i seljačinom", a Miki joj je u jednoj raspravi uzvratio: "Osim mode, zar stvarno misliš da možeš o nečemu da pričaš sa mnom argumentovano?".
Njihov odnos se nije bitnije popravio, a ona je po izlasku iz kuće rekla da misli da nije fer da neko ko nije poznat, odnosno ko je poznat samo po učešću u Velikom Bratu dobija šansu i u VIP All Stars.
"Očekivala sam Enu Popov, Savu Radovića, Maju Nišlijku...Ne smatram da je VB emisija u kojoj neko treba da učestvuje sedam puta", rekla je Sani Armani, priznajući da je od početka osećala animozitet prema Mikiju.
Tijana je druga ili ista priča. "Nisam bila odbojna prema njoj. Tačno je da nismo ostvarile komunikaciju, ali sam je zaštitila prilikom prethodnih nominacija", rekla je Sani Armani, a potom dodala: Opet bih njih dvoje nominovala.

JAVNE NOMINACIJE, MNOGIMA NEPRIJATNO
Izbacivanju su prethodile prve javne nominacije, a mnogima je bilo toliko neprijatno da nisu hteli da saopšte imena.
Maca je zbog toga automatski nominovan, a Sani Armani je znala da je već nominovana zbog "dugačkog jezika", pa je odbila da kaže imena dvoje ukućana koje želi da budu izbačeni.



"Čemu sve ovo, zašto? Ja sam ovu agoniju već prošao, neću nikog da nominujem. Neka prvi bude Gru, jer sam mu video 'mržnju u očima jutros'", rekao je Maca, a onda je "poludeo": "Ma, neću nikog da nominujem! Ne forsiraj me, Veliki Brate, nemoj, ne peglaj me, oči moje".
Uz Macu i Sani Armani, nominovani su i Tijana i, naravno, Miki, koga ne podnose ukućanke, ali i neki ukućani, koji su pokazali pravo lice. Isto se odnosi i na Tijanu, koju su nominovale sve njene cimerke iz sobe, pod izgovorom da se "ona sama odvojila od njih, a one su tako suuupeer".
Bila su interesantna "objašnjenja" pojedinih ukućana kada su nominovali Mikija i njegova reakcija. Tako mu je Mia prebacila da se "izdvaja u grupice", na šta je Miki rekao: "Kakve grupice? Pa, sam sam, ženo!".
Kad je Kalimero izgovorio njegovo ime, Miki se začudio: "Pa, zašto ja? Družimo se svako veče, stalno pevamo...".
A kada su završene nominacije, Maca je uz osmeh rekao Tijani: "Šta ćeš sa ovim ženama? Zašto se ne preseliš u našu sobu, biće ti lepo".
Zbog kršenja pravila Sani Armani je bila prva nominovana, ali to ostali ukućani nisu znali. Veliki Brat je konačno rešio da "okrene ploču" i odlučio je da bude stroži. Zbog toga što je javno pričala o tome ko će sledeći da "leti" iz kuće, Sani je kažnjena nominacijom.
Posle saopštavanja prethodnih nominacija (Miki i Mumin), Sani Armani je za trpezarijskim stolom, u razgovoru sa drugim ukućanima, indirektno rekla da će stopama Mumina ili Mikija uskoro krenuti i Tijana.
Na rečenicu Mire Škorić: "Drugarica (Tijana) će im biti tužna", Sani je dodala: "Pomoći ćemo joj da ubrzo krene za njima". To je, prema pravilima rijaliti-šoua, zabranjeno, pa joj je Veliki Brat u ispovedaonici saopštio da je kažnjena.
Inače, novi ukućanin Milić Vukašinović je pošteđen nominacija, mada je i on odmah prekršio pravila, jer je Miri Škorić saopštio detalje iz spoljnjeg sveta. Tačnije, rekao joj je da nije baš omiljena napolju.
Miliću je bilo toliko neprijatno što već posle prvog dana mora da nominuje i to prvi da se jedva odlučio za koga će da glasa. "Joooj, kvarnjaka...Ovo nema smisla, zaista. Ovo je najodvratnije, užasno i teško ponižavanje...Na šta je sve čovek spreman", rekao je Milić i saopštio da on po pravilu žene ne izbacuje. Zato su muškarci, kako je rekao, "naj***ali".

Ko je koga nominovao:
Milić - Kalimero ("izvini, molim te") i Miki ("mnogo mu je teško bez drugara (Mumina));
Tijana - Mira Škorić i Sani Armani ("sa njima nemam komunikaciju")
Maca - ----
Gru - Miki ("možda će mi najmanje nedostajati) i Kalimero ("nemam ništa protiv čoveka, nije neprijatan, izvini...")
Mia - Miki ("uneo je nervozu u kuću prve nedelje i izdvaja se u grupice") i Tijana ("izdvaja se od ženskog društva").
Mira Škorić - Miki ("od početka ima nešto protiv mene, odmah je počeo sa peckanjima i uvredama) i Tijana ("nije ovo škola za glumu").
Filip - Kalimero i Miki;
Miki - Mira Škorić i Sani Armani ("nikome u kući ne želim zlo, a Sani mi je čak postala i simpatična, počeli smo da pričamo. Iako izlazi na trešerska mesta, simpatična je).
Kalimero - Miki i Tijana ("čini mi se da je postala depresivna i izdvaja se").
Ivana - Miki ("on je sasvim ok, ali otišao mu je drug a je usamljen. Ni najmanje mi ne smeta, čovek je na svom mestu, ali je pogrešno shvaćen") i Tijana ("izdvaja se od nas, ali Tićo, mi smo sasvim ok, veruj mi").
Sani Armani - "odričem se tog prava".
(MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар