Image and video hosting by TinyPic

U Kući Velikog brata zamalo tuča

Četvrti nominovani uskoro napušta Kuću, a smo izbacivanje "zamračeno" je najavom javnih nominacija, kao i svađom koja je vrlo lako mogla sa preraste u fizički obračun. Akteri - Miki i Maca!

Sve je počelo kada su Ivana, Sani i Maca krenuli da prave spisak namirnica za narednu nedelju. Kada je na red došla "stavka" cigarete, Maca se nije složio sa Mikijevom narudžbinom po kojoj puši jeftinije cigare čime ima više paklica od ostalih.
"Maca drina - 7x70 490 i stavi upitnik ako futavac pukne da može da kupi još kako se ne bi grebao ", rekao je Maca, na šta je Miki rekao da ima pravo na cigarete u vrednosti od 600 dinara.
"Daj mu osam kutija je*em te usta ne bi li umro! "
Svađa je kulminirala kada je Miki pokušao da objasni "računicu" nakon čega je i on pukao i uneo se Maci u lice: "Nemoj da se dereš prebiću te k'o konja! ".
Veliki brat ih je jednog po jednog pozvao u ispovedaonicu kako bi ih upozorio da je fizičko nasilje u Kući zabranjeno.
"Ja te molim da povedeš računa - još jedna pretnja i udalji mene ili njega ili je*aću mu nanu naninu ", rekao je Maca u ispovedaonici nakon čega je došao red i na Mikija.
"Ja nemam problem ni da me vređaju. Reč nisam rekao a znam šta sve pričaju za mene i kako me zovu. Nikada nisam reč rekao, ali ne dozvoljavam da me prave budalom. Pola Kuće ne priča sa mnom i ja da im dam mojih 600 dinara ", bio je uporan Miki nakon čega je Veliki brat i njemu rekao da je nasilje ipak zabranjeno.
"Je*ite se i ti i tvoje nasilje ".
Ipak, zakon jačeg doveo je do toga da se strasti stišaju i da zavađene strane priže ruku pomirenja uz nazaobilazno "ja tebe gotivim" i "ne, ja tebe gotivim i ja nisam ovakav...".
(MONDO)
Share on Google Plus

About Info

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар